ÖN BİLGİLENDİRME
Madde 1- Satıcı
Unvanı : Baraksoy Kozmetik ve Sağlık Hizmetleri San. Ve Tic.Ltd.Şti.
Adresi : Altınkale mah.Osman Gazi Çad.No:355 EE İç kapı no: 1 Döşemealtı/Antalya
Telefon : 0 530 4610195
Mersis no : 0140094809100001
E-posta : [email protected]
Madde 2- Alıcı
Adı /Soyadı :
TC Kimlik no :
Adres :
Telefon Numarası :
E-posta :
Madde 3- Satışa Konu Ürün, Fiyat,Ödeme ve Teslimat Koşulları
Mal ya da hizmetlerin temel özellikleri www.cerisier.com.tr adresinde yer almaktadır. Ürünün temel özelliklerini web sayfamızdan inceleyebilirsiniz.Listelenen ve sitede ilan edilen fiyatlar satış fiyatıdır. İlan edilen fiyatlar ve vaatler güncelleme yapılana ve değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.
Malın / Ürünün / Hizmetin türü, miktarı, marka/modeli, rengi, adedi, satış bedeli, ödeme şekli, siparişin sonlandığı andaki bilgilerden oluşmaktadır.
Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücreti Alıcı tarafından ödenecektir ve iade edilmez.
İnternet sitesi üzerinden elektronik ortamda alnan Ürünlerin cinsi ve türü, miktarı, marka/modeli/rengi, birim fiyatları,satış bedeli ,ödeme şekli, ödeme bilgileri ve Alıcı'nın bildirdiği teslim yeri dahil teslimat bilgileri aşağıda belirtildiği gibidir.
Teslimatı yapacak kargo firmasının Alıcı'nın bulunduğu yerde şubesi bulunmaması halinde Alıcı'nın Ürünler’i Satıcı tarafından bildirilecek bir diğer yakın şubeden teslim alması gerekmektedir (bu hususta Alıcı'ya gerekli bilgilendirme, e-posta, SMS veya telefonla yapılacaktır).
Aşağıda yer alan bilgilerin doğru ve eksiksiz olduğunu Alıcı taahhüt eder. Alıcı, bu bilgilerin doğru olmadığı veya eksik olduğu durumlardan doğacak zararları herhangi bir karşı beyanda bulunmaksızın tamamıyla karşılamayı kabul eder. Satıcı gerekli gördüğü durumlarda, Alıcı’nın vermiş olduğu bilgiler gerçekle örtüşmediğinde, siparişi durdurma ve bekletme hakkını saklı tutar. Satıcı siparişte sorun tespit ettiği durumlarda Alıcı’nın vermiş olduğu telefon, e-posta ve posta adreslerinden Alıcı’ya ulaşamadığı takdirde siparişin yürürlüğe konulmasını 15 (onbeş) gün süreyle dondurur. Alıcı’nın bu süre zarfında Satıcı ile konuyla ilgili olarak iletişime geçmesi beklenir. Bu süre içerisinde Alıcıdan herhangi bir cevap alınamazsa Satıcı, her iki tarafın da zarar görmemesi için siparişi iptal eder.
Sitede belirtilen ve listelenen fiyatlar satış fiyatıdır. Listenen fiyatlar ve vaatler değiştirilene kadar geçerlidir. Süreli olarak ilan edilen fiyatlar ise belirtilen süre sonuna kadar geçerlidir.
Alınan Ürün /Ürünler Açıklaması
Ürün açıklaması:
Ürün adedi:
Toplam Satış Bedeli(KDV dahil):
Teslimat Bilgileri
Ödeme Şekli: Kredi Kartı/Banka Havalesi (EFT):
Teslim Edilecek Kişi :
Telefon numarası :
e-mail :
Teslim Edilecek Adres :
Fatura Edilecek Kişi/Kurum :
Fatura Adresi :
Vergi Dairesi :
Vergi Sicil Numarası :
Kargo Ücreti :
Teslimat adresi Türkiye dışı olan ülkelerde gönderim bedeli ve gümrükte doğabilecek ekstra giderler ayrıca ilave edilecektir.
Madde 4- Genel Hükümler
4.1.Alıcı, www.cerisier.com.tr internet sitesinde sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder. Alıcı; bu Ön Bilgilendirmeyi elektronik ortamda teyit etmekle, mesafeli sözleşmelerin akdinden önce, Satıcı tarafından Alıcı’ya verilmesi gereken adres, siparişi verilen ürünlere ait temel özellikler, ürünlerin vergiler dahil fiyatı, ödeme ve teslimat bilgilerini de doğru ve eksiksiz olarak edindiğini teyid etmiş olur.
4.2.Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için Alıcı’nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde yer alan ön bilgilerde açıklanan süre içinde Alıcı veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim edilir.
4.3.Kargo firmasının, ürünü Alıcı’ya teslimi aşamasında karşılaşacağı her türlü sorun nedeniyle, siparişi verilen ürünün Alıcı’ya teslim edilememesinden dolayı Satıcı sorumlu tutulamaz.
4.4.Satıcı, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.
4.5.Satıcı, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan Alıcı’yı bilgilendirmek ve açıkça onayını almak suretiyle eşit kalite ve fiyatta farklı bir ürün tedarik edebilir.
4.6.Satıcı, sipariş konusu ürün veya hizmetin yerine getirilmesinin imkânsızlaşması halinde sözleşme konusu yükümlülüklerini yerine getiremezse, bu durumu, sözleşmeden doğan ifa yükümlülüğünün süresi dolmadan tüketiciye bildirir ve 10 günlük süre içinde toplam bedeli Alıcı’ya iade eder.
4.7.Ürünün teslimatı için işbu Ön Bilgilendirme Formunun elektronik ortamda teyid edilmesi şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir ise, Satıcı ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.
4.8.Ürünün tesliminden sonra Alıcı’ya ait kredi kartının Alıcı’nın kusurundan kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini Satıcı’ya ödememesi halinde, Alıcı kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla ürünü 3 gün içinde Satıcı’ya iade etmek zorundadır. Bu takdirde nakliye giderleri Alıcı’ya aittir.
4.9. Satıcı mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu Alıcı’ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde Alıcı siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. Alıcı’nın siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 10 gün içinde kendisine nakden ve defaten ödenir. Alıcı’nın kredi kartı ile yaptığı ödemelerde ise, ürün tutarı, siparişin Alıcı tarafından iptal edilmesinden sonra 7 gün içerisinde ilgili bankaya iade edilir. Bu tutarın bankaya iadesinden sonra Alıcı hesaplarına yansıması tamamen banka işlem süreci ile ilgili olduğundan, Alıcı, olası gecikmeler için Satıcı’nın herhangi bir şekilde müdahalede bulunmasının mümkün olamayacağını ve Satıcı tarafından kredi kartına iade edilen tutarın banka tarafından Alıcı hesabına yansıtılmasının ortalama 2 ile 3 haftayı bulabileceğini şimdiden kabul etmektedir.
Madde 5- Sipariş ve Ödeme
5.1.Alışveriş sepetine eklenen ürünlerin KDV dahil TL tutarı (Taksitli işlemlerde toplam taksit tutarları) Alıcı tarafından onaylandıktan sonra, ilgili banka kartının posu üzerinden işleme alınır. Bu nedenle siparişler, sevk edilmeden önce müşteriye sipariş onay maili gönderilir. Sipariş onay maili gönderilmeden sevkiyat yapılmaz. https://www.cerisier.com.tr üzerinden sadece mevcut stokta stoğu görünen malzemelerin siparişi yapılabilir. https://www.cerisier.com.tr‘de, kredi/banka kartı ile ödeme yapılabilecektir.
5.2.Minimum sipariş adedinin altında veya katlarının haricinde herhangi bir satın alım yapılamaz. Süreçteki herhangi bir aksama durumu ya da kredi kartı ile ilgili ortaya çıkabilecek problemler Alıcı’ya sözleşmede belirttiği telefon/faks/e-mail yollarından biri veya birkaçı kullanılmak sureti ile bildirilir. Gerekirse Alıcı’dan bankası ile görüşmesi istenebilir.
Siparişlerin işleme alınma zamanı, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilatın yapıldığı andır. İstisnai olarak haklı bir nedenle sözleşme konusu malın tedarik edilemeyeceğinin anlaşılması ve/veya stok problemi ile karşılaşılması durumunda Alıcı hemen açık ve anlaşılır bir şekilde bilgilendirilip onay vermesi durumunda Alıcı’ya eşit kalitede ve muadili olan aynı fiyatta başka bir mal gönderilebilir ya da Alıcı’nın talebi ve seçimi doğrultusunda, yeni başka bir ürün gönderilebilir, ürünün stoklara girmesi ya da teslime engel diğer engelin ortadan kalkması beklenebilir ve/veya Alıcı veya Satıcı tarafından sipariş iptal edilebilir.
Sözleşme konusu malın teslim yükümlülüğünün yerine getirilmesinin imkansızlaştığı hallerde Alıcı bu durumdan haberdar edilerek ödemiş olduğu toplam bedel ve varsa onu borç altına sokan her türlü belge en geç on gün içinde kendisine iade edilerek sözleşme iptal edilir. Böyle bir durumda Alıcı’nın Satıcı’dan ilave herhangi bir maddi ve manevi zarar talebi olmayacaktır.
Madde 6- Sevkiyat ve Teslimat
6.1.Sipariş onayı mailinin gönderilmesiyle birlikte, ürün/ürünler Alıcı’ya teslim edilmek üzere Satıcı’nın anlaşmalı olduğu kargo şirketine verilir.
6.2.Ürün/ürünler Satıcı’nın anlaşmalı olduğu kargo ile Alıcı’nın adresine teslim edilecektir. Teslimat süresi, sipariş onayı mailinin gönderilmesinden ve sözleşmenin kurulmasından itibaren 30 gündür. İşbu süre, Alıcı’ya önceden yazılı olarak veya bir sürekli veri taşıyıcısıyla bildirilmek koşuluyla en fazla on gün uzatılabilir. Türkiye dışındaki teslimatlarda gümrük işlemleri sebebiyle doğabilecek ek süreler ayrıca ilave edilecektir. Alıcı, Cerisier’in teslimat lokasyonuna göre hiçbir neden belirtmeksizin satış iptali yapma hakkını saklı tuttuğunu kabul eder. Ürünler, kargo şirketlerinin adrese teslimat yapmadığı bölgelere telefon ihbarlı olarak gönderilir. Anlaşmalı kargo şirketinin haftada bir gün teslimat yaptığı bölgelerde, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, bazı sosyal olaylar ve doğal afetler gibi durumlarda belirtilen gün süresinde aksama olabilir. Bu aksamalardan dolayı Alıcı Satıcı’ya herhangi bir sorumluluk yükleyemez.
Ürün, Alıcı’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve/veya Alıcı’nın yerinde olmamasından doğabilecek ekstra kargo bedellerinden ve gecikmelerden Alıcı sorumlu olup, Satıcı sorumlu değildir. Belirtilen günler içeriğinde ürün/ürünler müşteriye ulaşmadıysa teslimat problemleri [email protected] e-mail adresi kullanılmak sureti ile derhal bildirilmelidir. Zarar görmüş paket durumunda; Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak Kargo Şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer Kargo Şirketi yetkilisi paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, paketin orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkı Alıcı’da vardır.
Paket, Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra Kargo Şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda Satıcı Müşteri Hizmetlerine bildirilmelidir.
Madde 7- Cayma Hakkı
7.1.Alıcı Ürünü teslim aldığı tarihten itibaren on dört (14) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin bu Sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.
7.2.Cayma hakkı kullanımı mümkün olan hallerde, Alıcı cayma süresi içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullanmadığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumludur. Buna göre, cayma tarihine kadarki süreçte Ürünün kullanım talimatlarına, teknik özelliklerine ve işleyişine uygun bir şekilde kullanılmamasından ötürü değişiklik veya bozulma olursa Alıcı cayma hakkını kaybedebilecektir. Satıcı tarafından kabul edildiği hallerde, iade edilecek Ürün bedelinden değişiklik ve/veya bozulma kadar indirim yapılır.
Cayma hakkı bulunan hallerde Alıcı'nın cayma hakkını kullandığına dair açık bir bildirimi 14 günlük süre içinde Satıcı'ya (yukarıda belirtilen iletişim adreslerine faks, eposta veya iadeli taahhütlü posta,PTT aracılığıyla iletmiş) yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün 5. madde hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şartıyla yöneltmiş olması gerekmektedir. Cayma hakkının kullanıldığına ilişkin bildirimin yöneltildiği tarihten itibaren 14 gün içerisinde malın ilgili tarafa (aracı hizmet sağlayıcı veya satıcı) geri gönderilmiş olması gerekir.
İade işleminde Ürünün kutusu, ambalajı, varsa aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir. Ayrıca vergi mevzuatı gereği, 3. kişiye veya Alıcı’ya teslim edilen ürünün faturasının (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İade faturası kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır) Satıcı’ya gönderilmesi gerekmektedir.
Ürün Satıcı’ya iade edilirken, ürünün teslimi sırasında Alıcı’ya ibraz edilmiş olan orijinal faturanın da (muhasebe kayıtlarımızda tutarlılığı sağlamak amacıyla) iade edilmesi gerekmekte olup faturanın ürünle birlikte ya da en geç ürünün gönderilmesinden itibaren 5 gün içerisinde SATICI’ya gönderilmemesi durumunda iade işlemi gerçekleştirilmeyecek, ürün aynı şekilde karşı ödemeli olarak Alıc’ya geri gönderilecektir. Ürünle beraber iade edilecek olan faturanın üzerine de “iade faturasıdır” ibaresi yazılıp Alıcı tarafından imzalanacaktır.
Ürünün iade edileceği adres, Satıcı adresi / iade için teslim olunan kargo firmasının adresidir.
7.3.Yukarıdaki belirtilen yükümlülüklerin Alıcı tarafından yerine getirilmesi kaydı ile ürünün iade için İnternet Sitesinde belirtilen kargo firmasına teslim edildiği tarihten itibaren on dört gün içinde, Ürün bedeli ve varsa Ürünün Alıcı'ya teslim masrafları Alıcı'ya, Ürün'ü satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun bir şekilde iade edilir. Ancak tüketicinin ürünü, iade için öngörülenin haricinde bir taşıyıcı ile iade etmesi durumunda on dört günlük süre malın satıcıya ulaştığı tarihten itibaren başlar.Ürünün tesliminden önce cayma hakkının kullanılması durumunda, cayma bildiriminin Satıcı'ya ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde, Ürün bedeli ve varsa Ürünün Alıcı'ya teslim masrafları Alıcı'ya, Ürün'ü satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun bir şekilde iade edilir.
Malın İnternet Sitesi’nde belirtilen kargo firmasıyla iadesi halinde, teslim masraflarını geçmemek üzere iade masrafları Satıcı’ya aittir. Alıcı’nın malı öngörülenin dışında bir kargo firmasıyla iadesi halinde ise iade masrafları Alıcı’nın sorumluluğundadır. Ancak, Alıcı’ya teslim edilen malın ayıplı olması durumunda Alıcı iadeye ilişkin masraflardan sorumlu tutulamaz.
Alıcı’nın talep etmesi halinde iade masrafı, kendisine iade edilecek mal veya hizmet bedeli ile teslimat masraflarından mahsup edilebilir.
7.4.Satıcı ürün satarken Alıcı'dan tahsil ettiği kargo ücretini iade etmez.Alıcıya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal nitelikte ise ürün iade edilirken ürün, kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurum adına düzenlenen sipariş iadeleri 6100 sayılı TTK uyarınca iade faturası kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır. Faturanın gerçek kişi adına kesilmesi durumunda ürün Satıcıya iade edilirken, ürünün teslimi sırasında Alıcı’ya ibraz edilmiş olan faturanın da en geç ürünün gönderilmesinden itibaren beş gün içerisinde faturanın üzerine “iade faturasıdır” ibaresi veya bu ibareye benzer bir ibare yazılıp Alıcı tarafından imzalanarak iade edilmesi gerekmektedir. Faturanın Satıcı’ya gönderilmemesi durumunda iade işlemi gerçekleştirilmeyecek, ürün karşı ödemeli kargo ile olarak Alıcı’ya geri gönderilecektir.
7.5.İade edilecek ürün/ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa diğer standart aksesuarları ile birlikte yıpranmamış, açılmamış, eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.
Cayma hakkının kullanılması nedeniyle Satıcı tarafından düzenlenen kampanyada belirtilen asgari limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir. Alıcı işbu hususu bilmediğini öne süremez.
Cayma hakkı kapsamında Alıcı tarafından iade edilen ürünün Satıcı’ya geri gönderilirken ödenenen kargo bedeli yurtiçi siparişlerinde Alıcı tarafından; yurtdışı siparişlerinde Alıcı tarafından karşılanacaktır.
Alıcı’nın her türlü kusurundan veya özen yükümlülüğünün ihlalinden kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade bu nedenlerle imkânsızlaşırsa Alıcı kusuru oranında Satıcı’nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür.
Madde 8- Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler
Aşağıda belirtilen ürünlere ilişkin sözleşmelerde, kullanılmamış/istifade edilmemiş olsa dahi, cayma hakkı bulunmamaktadır:
a. Alıcı'nın özel istekleri veya onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar (üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye/kişisel ihtiyaçlara özel hale getirilenler, Alıcı siparişine istinaden yurt içinden veya dışından ithal/temin edilen özel Ürünler de dahil olmak üzere),
b. Kozmetik ürünleri ile gıda maddeleri gibi çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler,
c. Yine kozmetik, mayo, iç giyim mamulleri gibi teslimden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış ve iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan mallar,
d. Teslimden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallar,
e. Elektronik ortamda anında ifa edilen tüm hizmetler ve tüketiciye anında teslim edilen her türlü gayri maddi mallar,
f. Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve Satıcı'nın kontrolünde olmayan mal veya hizmetler,
g. Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınlar, (x) belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek veya içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesi hizmeti,
h. Alıcı onayı ile cayma hakkı süresi içinde ifasına başlanan hizmetler ve
i. Genel olarak ilgili mevzuat uyarınca mesafeli satış kapsamı dışında kabul edilen diğer mal ve/veya hizmetler ile Alıcı'nın ticari amaçla satın alma yaptığı haller.
Niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan; tek kullanımlık ürünler ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar, doğum günü, yıl dönümü, anneler günü gibi özel günlerde Alıcı’nın istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallar ve Alıcı tarafından ambalajının açılmış olması şartıyla kişisel bakım veya kozmetik ürünlerinin iadesi 29188 sayılı Mesafeli Satışlar Yönetmeliği gereği mümkün değildir. Alıcı bu şartları kabul ederel alışveriş yaptığını kabul ve beyan etmektedir.
İşbu Ön Bilgilendirmenin uygulanmasında, Sanayi ve Ticaret Bakanlığınca ilan edilen değere kadar ALICI’nın mal veya hizmeti satın aldığı ve ikametgahının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.Satıcı şikâyet ve itirazları konusunda başvurularını, T.C. Sanayi Ve Ticaret Bakanlığı tarafından her yıl Aralık ayında belirlenen parasal sınırlar dâhilinde mal veya hizmeti satın aldığı veya ikametgâhının bulunduğu yerdeki tüketici sorunları hakem heyetine veya tüketici mahkemesine yapabilir.
İnternet Sitesi'nde işlem güvenliği, verilerin korunması, gizliliği, kişisel verilerin işlenmesi ve ticari elektronik iletiler ile ilgili hususlarda Şirketimiz ve Tüketici için geçerli kurallar ve şartlar aşağıda bilginize sunulmuştur. Tüketici dilediği her zaman bu konularda belirtilen iletişim araçları ile Şirketimiz'e ulaşarak danışabilir.
Burada yer alan bilgilendirmeler ile Sözleşme'yi İnternet Sitesi'nde onaylayarak kabulünüzden sonra tüm bunları sipariş teyidiniz ile birlikte belirttiğiniz e-posta adresinize göndereceğimizden, bu bilgilendirmelere kolayca erişme imkanınız olacaktır.
Tüketici, onayı halinde Mesafeli Satış Sözleşmesi'nin ayrılmaz bir parçasını oluşturacak işbu Şipariş Ön Bilgilendirme Formu ile satışa konu Ürün/Ürünler'in temel özellik ve nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat işlemleri ve cayma hakkı ile kişisel bilgiler-elektronik iletişim ve ödül puanları koşulları dâhil tüm hususlarda bilgilendirilmiş bulunmaktadır.
İş bu Sipariş Ön Bilgilendirme Formu'ndaki tüm açıklamalar ve bilgiler Alıcı'nın İnternet Sitesi'nde onayladığı an itibariyle geçerli olur ve Satıcı ve Alıcı arasındaki Mesafeli Satış Sözleşmesi ile birlikte yorumlanır ve uygulanır.
İşbu Ön Bilgilendirme ticari amaçlarla yapılmaktadır.